|
|
Warunki współpracyzamówienia | towar i reklamacje | ceny i transport | płatności | pozostałe warunki
TOWAR I REKLAMACJE
- Standardowo haki lakiernicze pakowane są luzem w kartonach przy użyciu przekładek. Elementy maskujące w postaci zatyczek i nakładek pakowane są w opakowania foliowe. Każdy inny sposób pakowania wiąże się z dodatkowymi opłatami.
- Ze względu na specyfikę dostarczanych produktów P.H.U. „WABI” Rafał Wasiak ma prawo dostarczyć +/- 3% zamówionej ilości. Zamawiający zobowiązuje się do przyjęcia dostarczonej ilości i zapłaty za nią. W przypadku wymagania dokładnej ilości zamówionego towaru, Zamawiający zobowiązuje się do poniesienia dodatkowych kosztów z tym związanych. P.H.U. „WABI” Rafał Wasiak dołoży wszelkich starań, aby dostarczane ilości nie były mniejsze od zamówionych.
- Zamawiający zobowiązany jest do sprawdzenia czy dostarczony towar jest zgodny z potwierdzonym zamówieniem. W razie niezgodności Zamawiający winien niezwłocznie poinformować o tym na piśmie P.H.U. „WABI” Rafał Wasiak, jednak nie później niż w terminie 3 dni od dnia odbioru zamówionego towaru.
- Reklamacji podlega jedynie towar zakwalifikowany jako uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem.
- P.H.U. „WABI” Rafał Wasiak nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia wynikające z transportu firmą spedycyjną.
- Informacje o jakichkolwiek brakach ilościowych lub jakościowych w dostawach wykryte od razu należy zgłosić przed użyciem towaru, najpóźniej 3 dni od daty otrzymania towaru przez Zamawiającego.
- Jeżeli nieprawidłowości zostaną wykryte w trakcie użytkowania towaru zakupionego w P.H.U. „WABI” Rafał Wasiak, zgłoszenie ich musi nastąpić natychmiast po ich wykryciu. W przeciwnym razie reklamacja nie będzie uznana.
- W przypadku, gdy dostarczony towar nie jest zgodny z potwierdzonym zamówieniem P.H.U. „WABI” Rafał Wasiak zobowiązane jest jedynie do uzupełnienia ewentualnych braków lub wymiany wadliwych towarów.
- Reklamacje rozstrzygane są w terminie 14 dni roboczych od jej pisemnego zgłoszenia.
- W przypadku odsprzedania lub odstąpienia towaru kolejnemu odbiorcy przez Zamawiającego, odpowiedzialność za jakiekolwiek wady jakościowe i ilościowe ponosi Zamawiający. Sprawdzenie towaru przed przekazaniem go osobom trzecim leży w kwestii Zamawiającego.
- P.H.U. „WABI” Rafał Wasiak ponosi odpowiedzialność za zrealizowane zamówienie tylko i wyłącznie do wysokości jego wartości.
- Do czasu uregulowania płatności za fakturę P.H.U. „WABI” Rafał Wasiak zastrzega sobie prawo własności sprzedanego towaru, stosowanie do postanowień art. 589 Kodeksu Cywilnego.
|